کارزار انتخاباتی ترامپ از سی ان ان خواست به خاطر نظرسنجی اش عذرخواهی کند

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، کارزار انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا از سی ان ان خواسته که ضمن عقب نشینی از یک نظرسنجی انتخاباتی که آن را گمراه کننده توصیف کرده، عذرخواهی کند.

کارزار انتخاباتی ترامپ از سی ان ان خواست به خاطر نظرسنجی اش عذرخواهی کند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ گپ و گفتگو، کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا و نامزد انتخابات آبان ماه از شبکه خبری سی ان ان خواسته تا از یک نظرسنجی که نشان می داد جو بایدن، رقیب دموکرات او با اختلاف زیادی از وی پیش افتاده عقب نشینی کرده و بابت آن عذرخواهی کند.

بر اساس گزارش بامداد پنج شنبه روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، این نظرسنجی نشان می داد که بایدن با اختلاف 14 درصدی از رقیب جمهوری خواه خود پیش است.

55 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته بودند که اگر انتخابات همین امروز برگزار شود به بایدن رای می دهند و تنها 41 درصد گفته بودند که رایشان رئیس جمهور فعلی آمریکاست.

این نظرسنجی همچنین میزان تایید عملکرد ترامپ را 37 درصد نشان می داد که کمترین میزان از ژانویه 2019 محسوب می شود.

کارزار انتخاباتی ترامپ در نامه ای به رئیس شبکه خبری سی ان ان ادعا کرده است که نظرسنجی مزبور با هدف گمراه کردن افکار عمومی آمریکا و با یک پرسشنامه جهت دار و همچنین نمونه گیری نامناسب طراحی شده است.

مقامات سی ان ان می گویند این اولین بار در چهل سال گذشته است که سی ان ان به خاطر اینکه یک سیاستمدار از نتیجه نظرسنجی آن خوشش نیامده به اقدام قانونی تهدید می شود.

ترامپ بارها علیه شبکه سی ان ان موضع گیری کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "کارزار انتخاباتی ترامپ از سی ان ان خواست به خاطر نظرسنجی اش عذرخواهی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارزار انتخاباتی ترامپ از سی ان ان خواست به خاطر نظرسنجی اش عذرخواهی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید