نساجی وارد جنگ برای بقا درلیگ برتر شد، ضرر نساجی از تعطیلی لیگ

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، ساکت الهامی آدینه شب پس از بازی تیمش نساجی مازندران برابر میهمانش فولاد خوزستان در نشست خبری اضافه کرد، بازی سخت، پرفشار و پرتنشی بود و هر دو تیم فیزیکی بازی کردند.

نساجی وارد جنگ برای بقا درلیگ برتر شد، ضرر نساجی از تعطیلی لیگ

وی اضافه نمود: از روزی که من به تیم نساجی آمده ام این بهترین آغاز ما و فوق العاده بود، در 20 دقیقه ابتدایی فوتبالی بالاتر از سطح ایران و آسیا را بازی کردیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد: در نیمه دوم نیز تیم فولاد خوزستان فشار زیادی برای گل زدن به تیم ما آورد، اما برابر تیمی که تقریباً در بیشتر بازی های بیرون از خانه امتیاز گرفته بود، پیروز به شکست این تیم شدیم.

الهامی گفت، به جواد نکونام بابت داشتن یک تیم باکیفیت تبریک می گویم. آنها نشان دادند و اعتقاد دارم که فولاد بهترین تیم ایرانی در آسیا از نظر کیفیت بود.

نباید به راحتی امتیاز از دست بدهیم

وی در مورد شرایط تیمش در ادامه بازی های لیگ نیز گفت، بابت کسب این پیروزی ارزشمند به بازیکنان، کادر فنی و مالک باشگاه و طرفداران تیم نساجی تبریک می گویم، آنها شایسته این پیروزی و شادی را داشتند و خوشحالم که توانستیم عیدی خوبی به طرفداران ما بدهیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد، اعتقاد دارم از امروز وارد جدول لیگ شدیم و دیگر نباید به راحتی امتیاز از دست بدهیم، همان طوری که تیم های بالاتر و پایین تر از ما در جدول کوشش می نمایند تا به شرایط شأن بهبود ببخشند.

بازیکنان نساجی درس معرفت دادند

الهامی گفت، بازیکنان نساجی امروز از جان مایه گذاشتند و امروز آنان به من درس معرفت ورشادت دادند و هرچه از همت و معرفت آنها بگویم کم گفتم.

وی اضافه نمود: آنها کوشش زیادی در این بازی داشتند و شایسته کسب پیروزی و3 امتیاز بازی خانگی برابر تیم فولاد بودند.

نساجی از تعطیلی لیگ ضرر خواهد نمود

سرمربی تیم نساجی مازندران همچنین در مورد تعطیلی بیش از یک ماهه بازی های لیگ برتر گفت، در این مورد تعطیلی لیگ با مسئولان سازمان لیگ صحبت کردم، هرچند آنها هم به خاطر بازی های تیم ملی مجبور به تعطیلی لیگ شدند.

الهامی گفت، که تیم نساجی تازه به اون هارمونی خوب ودر ریل بازی های لیگ برتر لیگ قرار گرفته و این تعطیلی ناخواسته به ضرر تیمی مثل نساجی خواهد بود که می توانست با انگیزه های بیشتر به مصاف حریفان برود.

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، تیم نساجی مازندران در دیداری حساس از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر آدینه میزبان تیم مدعی فولاد خوزستان بود و در نهایت میهمان خود را با نتیجه یک بر صفر با شکست بدرقه کرد.

شاگردان ساکت الهامی در تیم نساجی مازندران با کسب 3 امتیاز این مسابقه 22 امتیاز شد و به رده سیزدهم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد. شاگردان جواد نکونام درتیم فولاد خوزستان هم با قبول چهارمین باخت این فصل خود با انجام 20 مسابقه وکسب 30 امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نساجی وارد جنگ برای بقا درلیگ برتر شد، ضرر نساجی از تعطیلی لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی وارد جنگ برای بقا درلیگ برتر شد، ضرر نساجی از تعطیلی لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید