لپ تاپ ارزان قیمت مایکروسافت سرفیس گو 3 با پردازنده های اینتلی نو معرفی شد

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، سرفیس گو 2 یکی یاز بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت بازار بود که شما می توانستید خریداری کنید. حالا، مایکروسافت نسخه جدیدی از این لپ تاپ را معرفی کرد.

لپ تاپ ارزان قیمت مایکروسافت سرفیس گو 3 با پردازنده های اینتلی نو معرفی شد

سرفیس گو 3 همان طراحی و ظاهر مشابه گو 2 را دارد. هر دو دستگاه از صفحه نمایش 10.5 اینچ با رزولوشن 1920 در 1280 پیکسل سود برده و دارای بلندگوها و دوربین وبکم یکسانی هستند؛ و همان درگاه ها و اندازه.

فقط یک تفاوت بزرگ وجود دارد و آن استفاده از پردازنده های اینتل روی Surface Go 3 است. سرفیس گو 3 با پیکربندی های Pentium Gold 6500Y و Core i3-10100Y اینتل وارد بازار می شود که یک ارتقای مستقیم و چشم گیر نسبت به Go 2 است. در گو 2 شاهد نصب پردازنده های Gold 4425Y یا Core m3 بودیم. مایکروسافت می گوید این تراشه های اینتلی نو، سرفیس گو را به یک لپ تاپ قوی تر برای خارج از خانه تبدیل می کند و 60 درصد سریع تر از نسل قبلی است.

مدل پایه Pentium Gold 6500Y دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است و البته مدل Core i3 از 8 گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی برخوردار است که قیمتی 630 دلار پیدا می کند.

این دستگاه با ویندوز 11 عرضه می شود و از دوربین تشخیص چهره ویندوز هلو پشتیبانی می کند. دستگاه های تجاری هم ویندوز 10 پرو یا ویندوز 11 پرو را اجرا می کنند. گو 3 از قلم سرفیس مایکروسافت پشتیبانی می کند اگرچه همراه با آن قلم داده نمی شود. خرید نسخه LTE یا وای فای اختیاری است و مایکروسافت مدعی است عمر باتری 24 ساعته می دهد.

سرفیس گو 3 از قیمت 399 دلار آغاز می شود و پیش خرید آن از هم اکنون در فروشگاه های منتخب مایکروسافت آغاز شده است. مدل های دارای مودم LTE از چند ماه آینده وارد بازار می شوند و فعلا در دسترس نیستند. عرضه رسمی این لپ تاپ ارزان قیمت از 5 اکتبر خواهد بود. مدل دارای LTE صد دلار گران تر است.

منبع: یک پزشک

به "لپ تاپ ارزان قیمت مایکروسافت سرفیس گو 3 با پردازنده های اینتلی نو معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لپ تاپ ارزان قیمت مایکروسافت سرفیس گو 3 با پردازنده های اینتلی نو معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید