صدری: بخشی از مطالبات اعضای تیم پرسپولیس پرداخت می گردد، قرارداد با کارگزار به زودی اجرایی خواهد شد

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس بیان کرد با اقداماتی که در حال اجرا است، مبلغ قابل توجهی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی این تیم پرداخت می گردد.

صدری: بخشی از مطالبات اعضای تیم پرسپولیس پرداخت می گردد، قرارداد با کارگزار به زودی اجرایی خواهد شد

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سیدمجید صدری گفت: به اعضای تیم وعده داده بودم تا بازی با صنعت نفت آبادان بخشی از مطالبات شان پرداخت گردد، اما متأسفانه به واسطه مسائلی که بر سر راه عقد قرارداد با کارگزار پیش آمد، میسر نشد که از این بابت از مربیان و بازیکنان تیم و طرفداران عذرخواهی می گردد، اما به کمک خدا این موارد در روزهای آینده محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: در این ارتباط اقدامات لازم در حال اجرا است تا مبلغ موردنظر به حساب بازیکنان و مربیان واریز گردد. بعلاوه با برطرف مسائل در روزهای آینده قرارداد با کارگزار موردنظر باشگاه را به امضا رسانده و اجرایی خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام نمود: ما در پی کارگزار بودیم و باشگاه باید عایدی داشته باشد تا بتواند مطالبات را پرداخت کند و تمام کوشش مان را می کنیم که این کار را انجام دهیم.

صدری تأکید کرد: همانطور که همه می دانند ما میراث دار بدهی های دوره های گذشته هستیم و این مسائل، گرفتاری هایی را برای باشگاه به وجود آورده است، اما تمام این مسائل مانع کار ما نمی گردد. تمام کوشش ما این است که تیم بدون مشکل و با آرامش به رقابت با حریفان برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صدری: بخشی از مطالبات اعضای تیم پرسپولیس پرداخت می گردد، قرارداد با کارگزار به زودی اجرایی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدری: بخشی از مطالبات اعضای تیم پرسپولیس پرداخت می گردد، قرارداد با کارگزار به زودی اجرایی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید