تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام با مهمان خود مساوی کرد

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام گفت: ملاقات تیم پالایش گاز ایلام در هفته ششم مسابقات لیگ برتر بانوان با تیم فوتبال زارع باطری سنندج با نتیجه مساوی یک بر یک انتها یافت.

تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام با مهمان خود مساوی کرد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ گپ و گفتگو از ایلام ،ندا عزیزپور شامگاه پنجشنبه در گفت و گویی گفت: ملاقات این 2 تیم ظهر امروز به میزبانی ایلام در استادیوم عدالت شهر ایلام برگزار گردید.

وی اضافه نمود: تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در این هفته تمرینات خود را به صورت منسجم انجام داد و با وجود کوشش فراوان نتیجه این ملاقات مساوی شد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز بانوان ایلام توضیح داد: نیمه اول، بازی در میانه میدان ادامه داشت و 2 تیم بازی محتاطانه ایی را انجام داده و در سرانجام بازیکنان بدون گل زمین را ترک کردند.

عزیزپور ادامه داد: تیم حریف در نیمه دوم و در دقیقه 55 با توجه به غافلگیری خط دفاع پیروز شد گل اول را به ثمر برساند.

سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام گفت: با توجه به حملات بازیکنان ما روی دروازه حریف در نهایت در دقیقه 70 به وسیله روژین تمریان بازیکن کم سن و سال تیم به گل تساوی رسیدیم.

وی گفت: تیم پالایش گاز ایلام در این بازی شایسته برد بخصوص در نیمه دوم بود که متاسفانه بازیکنان در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند که باید با تمرینات بیشتر و تخصصی این مشکل رفع گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام با مهمان خود مساوی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام با مهمان خود مساوی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید