اختصاص ردیف بودجه برای پروژه چهار بانده کردن راستا استراتژیک خرمشهر- اهواز

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، فرماندار خرمشهر گفت: با وجود مسائل اعتباری و بودجه در کشور شاهد اختصاص ردیف بودجه برای پروژه مهم چهار بانده کردن راستا استراتژیک خرمشهر- اهواز هستیم.

اختصاص ردیف بودجه برای پروژه چهار بانده کردن راستا استراتژیک خرمشهر- اهواز

به گزارش خبرنگار از ،محمد حیدری فرماندار خرمشهر دیروز در جلسه شورای اطلاع رسانی خرمشهر با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی خوبی در سطح این شهرستان شروع شده گفت: آسفالت معابری که بیش از 20 سال رنگ قیر را ندیده بودند از چند روز پیش شروع شده و امیدواریم بیشتر مناطق کم برخوردار شهر مشکل قدیمی آسفالت آنها حل گردد.

او با اشاره به لزوم مشارکت همه دستگاه ها برای برطرف مسائل انباشته شده و قدیمی مردم اضافه کرد: متاسفانه بعضی مدیران اصلا وجود خارجی ندارند و با این که مدتی است در این شهر حضور پیدا نموده ام متاسفانه بعضی مدیران را حتی به چشم ندیده ام!.

فرماندار خرمشهردر ادامه با اشاره به بیماری ویروس کرونا گفت: با یاری همه بخش ها به ویژه اطلاع رسانی همه جانبه خوشبختانه خرمشهر شرایط کنترل شده تری نسبت به سایر شهرها پیدا نموده و امیدواریم با همکاری مردم شاهد کاهش بیشتر آمار مبتلایان در آینده باشیم.

حیدری اضافه کرد: همه بر این واقعیت اذعان دارند که کلید غلبه بر ویروس کووید 19 در دستان مردم است و این امر از عهده دستگاه دولتی خارج از و این مردم هستند و اگر مردم پیش قراول و جلوتر از مسئولان در مبارزه با ویروس کرونا باشند آن موقع است که می توان بر این ویروس غلبه کرد.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص ردیف بودجه برای پروژه چهار بانده کردن راستا استراتژیک خرمشهر- اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص ردیف بودجه برای پروژه چهار بانده کردن راستا استراتژیک خرمشهر- اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید