کرونا ، اعلام شرایط قرمز در گیلانغرب

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، فرماندار گیلانغرب دوشنبه 26 خرداد گفت: افزایش شمار افراد مبتلایان به بیماری ویروسی کرونا در 24 ساعت گذشته، باعث قرمز شدن شرایط این شهرستان شد.

کرونا ، اعلام شرایط قرمز در گیلانغرب

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو به نقل از ایرنا، کوروش محمودیان افزود: در 24 ساعت گذشته از تعداد 40 مورد مشکوک به علایم کرونا نتیجه آزمایش 11 مورد مثبت اعلام شده است.

وی اظهار کرد: علت ابتلای مبتلایان اخیر به بیماری ویروسی کرونا در نتیجه بی توجهی به تاکیدهای مکرر مسئولان و پزشکان مبنی بر عدم حضور در مراسمات ترحیم بوده است.

فرماندار گیلانغرب گفت: آمار موارد مثبت در این شهرستان اکنون به 80 نفر افزایش یافته که متاسفانه 9مورد فوتی نیز به ثبت رسیده که این آمار نگران نماینده و تهدید جدی برای شهروندان است.

محمودیان در ادامه از مردم شهرستان گیلانغرب استان کرمانشاه خواست به خاطر حفظ سلامت خود و قطع زنجیره ابتلا به کرونا ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تحت هیچ شرایطی در آیین های تشییع و ترحیم حضور نیابند و از صاحبان عزا نیز انتظار می رود نسبت به سلامت خود و وبلاگ گپ و گفتگوان احساس مسئولیت نمایند.

او افزود: حفظ سلامت مردم اولویت اول ستاد مبارزه با کرونا است و در صورت تداوم شرایط به ناچار محدودیت های بیشتری اعمال می گردد.

وی ادامه داد: مردم باید دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند و در بیرون از منزل و مکان های پرتردد و عمومی و هنگام مراجعه به ادارات و بانک ها حتما از ماسک استفاده نمایند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت تا روز 25 خرداد 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و 472 بیمار جدید مبتلابه کووید19 در کشور شناسایی شد که 864 مورد بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 187 هزار و 427 نفر رسید.

دکتر لاری افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 107 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به هشت هزار و 837 نفر رسید.

او گفت: استان های آذربایجان غربی، هرمزگان، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و بوشهر در شرایط قرمز قرار دارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کرونا ، اعلام شرایط قرمز در گیلانغرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا ، اعلام شرایط قرمز در گیلانغرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید