کاوانی در پی جدایی از منچستریونایتد در ماه ژانویه

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال منچستریونایتد میخواهد در پنجره زمستانی پیش رو از این تیم جدا گردد.

کاوانی در پی جدایی از منچستریونایتد در ماه ژانویه

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، ادینسون کاوانی که تابستان اخیر بند تمدید یک ساله قراردادش با منچستریونایتد فعال و در این تیم ماندنی شد، با بازگشت کریستیانو رونالدو به جمع شیاطین سرخ فصل تازه متفاوت برایش شروع شده و به نوعی زیر سایه برنده پنج توپ طلا مانده است.

حالا مجله ورزشی ال گرافیکو آرژانتین ادعا می نماید که ادینسون کاوانی از برنامه خود برای ماندن در منچستریونایتد عقب نشینی نموده است و می خواهد در پنجره نقل وانتقالات ماه ژانویه اولدترافورد را ترک کند. این مهاجم اروگوئه ای می خواهد با رفتن به تیمی دیگر فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند.

مهاجم پیشین ناپولی که تابستان 2020 با جدایی از پاری سن ژرمن با امضای قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای سال دوم به منچستریونایتد پیوست، فصل گذشته در 39 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 17 گل، شش پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخت.

کاوانی 34 ساله این فصل هم تنها در چهار بازی برای منچستریونایتد (119 دقیقه از 360 دقیقه ممکن) به میدان رفته و هنوز پایش به گلزنی باز نشده است.

پیش از این بحث پیوستن او به تیم هایی همانند بارسلونا و بوکاجونیورز مطرح بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاوانی در پی جدایی از منچستریونایتد در ماه ژانویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوانی در پی جدایی از منچستریونایتد در ماه ژانویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید