چگونه لباس هایمان را کرونا زدایی کنیم؟

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، توجه به دور ماندن از ویروس کرونا و رعایت نکاتی که مانع از ابتلا به کرونا می شود در ایام کنونی که این بیماری شایع شده بسیار مهم است و لباس های ما احتمالاً بیشترین تماس را با این ویروس در محیط دارند.

چگونه لباس هایمان را کرونا زدایی کنیم؟

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری وبلاگ گپ و گفتگو، توجه به دور ماندن از ویروس کرونا و رعایت نکاتی که مانع از ابتلا به کرونا می شود در ایام کنونی که این بیماری شایع است بسیار مهم است و لباس های ما احتمالاً بیشترین تماس را با این ویروس در محیط دارند. با رعایت نکات ساده زیر می توانید این ویروس را از خودتان دور نگه دارید:

  1. وقتی از بیرونبه خانه آمدید، لباس هایتان را کنار در آویزان کنید و اجازه دهید تا یک روز در همان جا بماند.
  2. نیازی نیست که هرروز لباس هایتان را بشویید.
  3. زمانی که لباستان را از تن درمی آورید، آن را نتکانید، زیرا ممکن است کرونا ویروس بر روی آن باشد و با تکاندن در هوا پخش شود .
  4. اگر کسی خواست با لباس بیرون بر روی مبل بنشیند، بهتر است روی مبل پارچه ای نخی انداخته و بعد صبر کنید که پارچه یک روز در جایی بماند و یا آن را بشویید .
  5. باید توجه کرد که همه شوینده های استاندارد در بازار، ویروس را از بین می برند، بنابراین لباس یا پارچه را در دمای همیشگی و با پودر و مایع شست وشوی معمولی بشویید و اسیر تبلیغات مایع شست وشوی ضدویروس نشوید .

4145

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "چگونه لباس هایمان را کرونا زدایی کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه لباس هایمان را کرونا زدایی کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید