واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات مسئول حقوقی این فدراسیون!

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، امروز سه شنبه صفی الله فغانپور رییس دپارتمان امور حقوقی فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای از مهدی تاج رئیس پیشین فدراسیون فوتبال انتقاد کرد که قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی را در اختیار این دپارتمان قرار نداده بود.

واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات مسئول حقوقی این فدراسیون!

فدراسیون فوتبال هم با انتشار بیانیه ای به اظهارات فغانپور واکنش نشان داد. سایت این فدراسیون نوشت:

درباره اظهارات نامبرده مبنی بر بی اطلاعی از مفاد قرارداد مارک ویلموتس، گفتنی است که قرارداد مذکور با مشورت کارشناسان صاحب نظر در حقوق ورزش و بین الملل تنظیم شده است و عدم دخالت رییس دپارتمان امور حقوقی فدراسیون که مسوول پیگیری امور حقوقی داخلی است، به معنای عدم استفاده از نظر کارشناسان حقوقی صاحب نظر در این حوزه نیست.

تیم حقوقی فدراسیون نیز متشکل از وکلای باتجربه داخلی و خارجی در حال دفاع از این پرونده هستند و اتفاقا قرارداد این تیم حقوقی تحت نظر مسوول دپارتمان حقوقی فدراسیون تنظیم شده و وی در جلساتی که با تیم حقوقی در فدراسیون تشکیل شده است حضور داشته و در فرآیند انتخاب وکلا و تنظیم قرارداد آنها مشارکت نموده اند.

قرارداد مارک ویلموتس حاوی نکات بسیار خوبی در راستای حفظ حقوق فدراسیون و از جمله شرط وجه التزام است که همین موضوع، اینک امیدواری فراوانی را برای وکلای مسوول پیگیری پرونده ایجاد نموده است.

در مورد اساسنامه فدراسیون نیز، تدوین پیش نویس اساسنامه و سایر مقررات و آیین نامه های فدراسیون وظیفه ذاتی کمیته تدوین مقررات فدراسیون است که بر اساس جدول زمانی مورد تایید فیفا و با ملاحظه نظرات دریافتی اعضای مجمع و الزامات داخلی و بین المللی در حال اجرا است و قاعدتا این موضوع خارج از حوزه فعالیت دپارتمان حقوقی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات مسئول حقوقی این فدراسیون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات مسئول حقوقی این فدراسیون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید