شهردار تهران طرح جهادی مسکن را تشریح کند

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، تهران (پانا)- عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با ذکر اینکه شورا در بودجه 1401 ردیفی برای ساخت مسکن که شهردار قول داده در نظر نگرفته است، از شهردار تهران خواست که اعضای شورا را در این خصوص توجیه کند.

شهردار تهران طرح جهادی مسکن را تشریح کند

حبیب کاشانی در پنجاهمین جلسه شورا در مورد حادثه کانال عباس آباد گفت: خواهش من هم این است که یک کارگروهی تشکیل گردد تا دوستان بتوانند به عنوان متولی کار را در آن دنبال نمایند و اگر ضروری است همانگونه که فرمودند با وزارتخانه های دیگر و با استانداری و هر دستگاه دیگری که ضروری است جلساتی را تشکیل دهند تا به نتیجه برسیم.

وی بعلاوه با اشاره به سخنان شهردار تهران درباره قرارگاه جهادی مسکن گفت: نکته دیگر این است که در اخبار دیدیم آقای شهردار فرموده اند که قرارگاه جهادی مسکن درست شده است و قول این را داده اند که در 1401 ، صد و هشتاد هزار مسکن در تهران ساخته گردد.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در ادامه تاکید نمود: این موضوع ابهام دارد و افرادی که در منطقه ها (کارمندان) مراجعه می نمایند استنباطشان این است که این برای کارمندان ساخته می گردد و مردم فکر می نمایند برای مردم است. ما در جهت تعهداتی که دولت در باب ساخت مسکن چهار میلیونی که قول داده است نیز چنین ابهاماتی داریم. لذا خواهش می کنم که آقای شهردار حداقل اعضای شورا را در این خصوص توجیه نمایند؛ چراکه ما در بودجه 1401 ردیف بودجه ای برای این کار تخصیص نداده ایم و طبیعتا این کار شهرداری در راستای حمایت از دولت است و ممکن است که ما فقط تسهیلات را فراهم کنیم و لذا این توقع در همکارهای ما و مردم ایجاد نگردد که در شهرداری تهران مسکن می دهند.

حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران اضافه نمود: به نظرم این موضوع که افتتاح 180 هزار واحد مسکونی در سال 1401 به وسیله شهرداری اعلام شده است به این صورت است که فقط در جهت قولی که دولت داده شهرداری تسهیل گری می کند. یعنی کار، زمین، ساخت و ساز را خود دولت انجام می دهد و موانعی که در بحث ساخت و ساز و پروانه است را مدیریت شهری حل می کند. اگر چنین است، موضوع را به این صورت بگوییم که خدای نکرده نه توقعی برای مردم تهران و نه توقعی برای کارمندان ایجاد گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شهردار تهران طرح جهادی مسکن را تشریح کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار تهران طرح جهادی مسکن را تشریح کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید