رصد تبلیغات تورهای غیرمجاز در مازندران در فضای مجازی به وسیله پلیس فتا

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، میراث آریا/ براساس گزارشات بدست رسیده، رصد تبلیغات تورهای غیرمجاز در مازندران در فضای مجازی به وسیله پلیس فتا صورت می پذیرد.

رصد تبلیغات تورهای غیرمجاز در مازندران در فضای مجازی به وسیله پلیس فتا

محمد باقر محمدی با اشاره به اینکه شناسایی و رصد تورهای مختلط و غیرمجاز در دستور کار جدی این اداره کل و پلیس فتا استان نهاده شد، گفت: تمام تبلیغات تورهای مسافرتی به وسیله پلیس فتا در فضای مجازی رصد شده و از ادامه فعالیت تورهای غیرمجاز جلوگیری خواهد شد.

رئیس حراست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با بیان اینکه پس از شناسایی و رصد تورهای گردشگری غیر مجاز در فضای مجازی متولیان آنها برای برخورد جدی و قانونی به پلیس فتا معرفی می شوند، اضافه نمود: برای تحقق اهداف پیش رو، با موافقت ضمنی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی اداره کل از توان نیروی انسانی یگان نیز در سراسر استان در حین ماموریت های ذاتی برای شناسایی و اطلاع برای تحقق این امر استفاده می گردد.

او بعلاوه تاکید نمود: تنها دفاتر خدمات مسافرتی و سیاحتی که دارای مجوز بند ب هستند می توانند با استفاده از ظرفیت راهنمایان رسمی که دارای کارت هستند اقدام به برگزاری تور نمایند و این هشداری است برای گردشگرانی که علاقمند به استفاده از سفرهای گروهی در قالب تور هستند.

محمدی در ادامه گفت: هدف از شناسایی تورهای غیرمجاز، جلوگیری از سفر مردم نیست بلکه این اقدام در راستای حفظ امنیت مردم و جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه احتمالی و هنجارشکنی است.

او با اشاره به شکایت های متعدد گردشگران مبنی بر نحوه برگزاری تور و عدم رعایت قوانین و شئونات در اجرای تور اضافه نمود: این نوع از تورها هیچ گونه پوشش بیمه ای ندارند و درصورتی که در طول سفر مخاطره ای برای مسافران پیش بیاید یا صدمه ای ببینند، کسی مسئولیت آن را به عهده نمی گیرد.

منبع: همگردی

به "رصد تبلیغات تورهای غیرمجاز در مازندران در فضای مجازی به وسیله پلیس فتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رصد تبلیغات تورهای غیرمجاز در مازندران در فضای مجازی به وسیله پلیس فتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید