بازی Star Wars Jedi: Survivor برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر معرفی شد

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، شرکت الکترونیک آرتز و استودیو بازی سازی ریسپاون اینترتینمت به صورت رسمی دنباله بازی جنگ ستارگان جدای: محفل سرنگون شده (Star Wars Jedi: Fallen Order) را با نام جنگ ستارگان جدای: بازمانده (Star Wars Jedi: Survivor) معرفی کرد. این بازی قرار است در سال 2023 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس و کامپیوترهای شخصی عرضه شود.

بازی Star Wars Jedi: Survivor برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر معرفی شد

شرکت الکترونیک آرتز در توضیحات خود در رابطه با این بازی نوشته است:

استیگ آسموسن، کارگردان بازی، در بیانیه خبری خود برای معرفی این بازی گفت: حتی قبل از اینکه توسعه Jedi: Fallen Order را به پایان برسانیم، گروه ما چشم اندازی از ادامه ماجراجویی کال، BD و دیگر اعضای بازی در دنباله بازی داشتیم. برای Jedi: Survivor، ما در حال کار با لوکاس فیلم گیمز هستیم تا آن را بر روی میراث Jedi: Fallen Order بسازیم. ما از فناوری های پیشرفته برای ایجاد مبارزات جدی تر و داستان سرایی سینمایی پویاتر استفاده می کنیم تا داستان کال را در حالی که او بالغ می شود و در دوران تاریک زنده می ماند، توسعه دهیم. ما نمی توانیم بیشتر از این منتظر بمانیم تا در اواخر امسال اطلاعات بیشتری درباره این بازی با همه شما در سراسر جهان به اشتراک بگذاریم.

داگلاس رایلی (Douglas Reilly)، نایب رئیس لوکاس فیلم گیمز، اضافه نمود: میلیون ها طرفدار جنگ ستارگان مجذوب داستان کال کستیس شد ه اند و ما از همکاری با توسعه دهندگان بااستعدادی همچون ریسپاون برای ادامه این داستان حماسی هیجان زده هستیم. ما نمی توانیم هیجان زده تر از این باشیم که Star Wars Jedi: Survivor و فصل بعدی سفر کال کستیس را به بازیکنان در سراسر جهان ارائه کنیم.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Star Wars Jedi: Survivor برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Star Wars Jedi: Survivor برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید