اپل برای آیفون 2023 از دوربین پریسکوپی ساخت سامسونگ استفاده نخواهد کرد

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، بر اساس گزارش یکی از رسانه های کره ای، اپل برای آیفون های 2023 از دوربین پریسکوپی ساخت سامسونگ استفاده نخواهد کرد. در این گزارش آمده که اپل برای تامین ماژول دوربین پریسکوپی آیفون های موردنظر با شرکت Jahwa Electronics تماس گرفته که بخشی از زنجیره تامین گوشی های سامسونگ محسوب می شود.

اپل برای آیفون 2023 از دوربین پریسکوپی ساخت سامسونگ استفاده نخواهد کرد

این شرکت دوربین پریسکوپی موردنظر را با همکاری سامسونگ توسعه داده و به همین علت کنار گذاشتن سامسونگ از این قرارداد، می تواند خطر شکایت مربوط به نقض پتنت را در پی داشته باشد. به همین علت اگر اپل نتواند این محدودیت ها را دور بزند، در نهایت این شرکت باید هزینه مجوز مربوط به استفاده از این فناوری را به سامسونگ بپردازد. سامسونگ برای تولید این نوع دوربین ها با ال جی همکاری می کند و ظاهرا حتی اگر سامسونگ کنار گذاشته شود، اپل همچنان برای تولید دوربین های پریسکوپی موردنظر خود از ال جی استفاده خواهد کرد.

در این گزارش آمده که اپل در سال 2023 می خواهد برای برخی مدل های آیفون از دوربین پریسکوپی استفاده کند ولی همین سایت قبلا گفته بود که احتمالا در سال 2022 هم شاهد عرضه آیفون های دارای دوربین پریسکوپی خواهیم بود.

سال گذشته مینگ-چی کو برای اولین بار احتمال استفاده از دوربین پریسکوپی در آیفون های 2022 را اسم نمود و بعد از آن شایعات زیادی در این رابطه مطرح شده است. طی چند سال اخیر دوربین های پریسکوپی مورد توجه شرکت های زیادی قرار گرفته اند و تا زوم 10 برابری اپتیکال را امکان پذیر می کنند.

منبع: iMore

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل برای آیفون 2023 از دوربین پریسکوپی ساخت سامسونگ استفاده نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل برای آیفون 2023 از دوربین پریسکوپی ساخت سامسونگ استفاده نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید