افشاگری عجیب جنیفر آنیستون درباره مسائل ناباروری اش

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، یک منبع نزدیک به برد پیت درباره احساس وی نسبت به سخنان بی پرده همسر سابقش گفت: برد به تصمیم جنیفر مبنی بر صراحت درباره صحبت کردن پیرامون مبارزه اش با ناباروری احترام می گذارد. این دو نفر فراز و نشیب های خود را داشته اند و امروز خیلی با هم دوست هستند.

افشاگری عجیب جنیفر آنیستون درباره مسائل ناباروری اش

برد پیت به تازگی به اعترافات جنیفر آنیستون در خصوص ناباروری واکنش نشان داد. جنیفر آنیستون، ستاره مجموعه برنامه صبحگاهی (The Morning Show) در مصاحبه تازه خود در مجله آلور (Allure) با عنوان جنیفر آنیستون چیزی برای پنهان کردن ندارد درباره مسائل ناباروری اش و واکنش رسانه ها به شایعات مداوم باردار بودن او در طول ازدواجش با برد پیت صحبت کرد.

یک منبع نزدیک به برد پیت درباره احساس بازیگر فیلم قطار سریع السیر (Bullet Train) نسبت به سخنان بی پرده همسر سابقش گفت: برد به تصمیم جنیفر مبنی بر صراحت درباره صحبت کردن پیرامون مبارزه اش با ناباروری احترام می گذارد. این دو نفر فراز و نشیب های خود را داشته اند و امروز خیلی با هم دوست هستند.

بازیگر سریال محبوبِ دوستان (Friends) درباره احساسش در طول پنج سالی که با برد بود و شایعاتی که پخش می شد که آیا می خواست باردار گردد یا نه صحبت کرد. او به مجله الور گفت: من واقعا چیز های سختی را پشت سر گذاشته ام و اگر از آن ها عبور نمی کردم، هرگز آن چیزی نمی شدم که باید باشم. او درباره کوشش های متعددش برای بچه دار شدن و سخت بودن این کار گفت و ادامه داد: کوشش می کردم باردار شوم. این برایم یک جاده چالش برانگیز بود.

جنیفر آنیستون بیشتر شرحات داد: لقاح مصنوعی انجام دادم، چای چینی می نوشیدم و هر کاری که فکرش را بکنید کردم. با این حال او عمدتا با رسانه ها و روایت موجود در آن موقع مبنی بر خودخواه بودنش مشکل داشت: من فقط به حرفه ام اهمیت می دادم -خدا نکند یک زن پیروز باشد و بچه نداشته باشد- و علت اینکه شوهرم ترکم کرد این بود که من به او بچه نمی دادم. این ها دروغ محض بود. من در این مرحله از زندگی چیزی برای پنهان کردن ندارم.

این زوج در سال 1994 با هم آشنا شدند، اما تا سال 1998 با هم دیدار خصوصی نداشتند. این زوج در بیانیه ای مشترک پیش از انتها مجموعه Friends در سال 2004 جدایی خود را اعلام کردند.

در بیانیه آن ها این طور آمده بود: مایلیم اعلام کنیم که پس از هفت سال زندگی مشترک، تصمیم گرفته ایم که رسما جدا شویم. برای کسانی که این چیز ها را دنبال می نمایند باید شرح بدهیم که جدایی ما نتیجه هیچ یک از برآورد های گزارش شده به وسیله رسانه های زرد نیست بلکه نتیجه تامل بسیار است. ما با خشنودی دوستان متعهد و دلسوز یکدیگر باقی می مانیم.

جنیفر بعدا از سال 2015 تا 2017 با جاستین ثرو ازدواج کرد و برد از سال 2014 تا 2019 با آنجلینا جولی بود. به گفته جنیفر، این دو از دوستی با یکدیگر بسیار خشنود هستند.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید

به "افشاگری عجیب جنیفر آنیستون درباره مسائل ناباروری اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری عجیب جنیفر آنیستون درباره مسائل ناباروری اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید