اعتراض مشترک بازیکنان استقلال به مدیریت باشگاه با خطاب قراردادن وزیر ورزش

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، بازیکنان تیم فوتبال استقلال در اقدامی مشترک در صفحه شخصی شان با خطاب قرار دادن وزیر ورزش و جوانان، نسبت به عدم تحقق وعده های مدیران استقلال اعتراض کردند.

اعتراض مشترک بازیکنان استقلال به مدیریت باشگاه با خطاب قراردادن وزیر ورزش

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال و عدم تحقق وعده های مدیران استقلال باعث شد تا بازیکنان در اقدامی مشترک در صفحه اینستاگرام خود با مخاطب قرار دادن مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از ضعف مدیران باشگاه و عملی نشدن وعده های شان اعتراض نمایند.

در پیغام بازیکنان استقلال آمده است:

جناب آقای سلطانی، باشگاه استقلال با ضعف مدیریت، حق میلیون ها طرفدارش را زیر پا گذاشته و با انتخاب های غلط طرفداران را از بالیدن به این میراث عظیم محروم نموده است، باشگاهی که هنر مدیرانش وعده های توخالی است و فتح الفتوحش وعده پرداخت 10درصدی! باشگاهی که مدیرانش را باید بر اساس بی کفایتی و عوام فریبی سنجید نه کیفیت مدیریت و انتخاب ها و تصمیم های شان، باشگاهی که همه ما را حسرت به دل گذاشته که چرا یک مدیر توانمند را به خود نمی بیند و متأسفانه این روزها شاهدیم که شأن و عظیمی این باشگاه برای انجام تعهداتش تا چه حد زیر سؤال رفته و چه افراد سخیف و نازلی مدعی یاری و حمایت شده اند!

ما به احترام طرفداران و آقای فرهاد مجیدی به رغم بی اعتنایی باشگاه نسبت به تعهداتش در روزهای گذشته در تمرینات شرکت کردیم اما به نظر می رسد که جز بازی های خبری و روش هایی مثل قراردادن پیشکسوتان مقابل مربیان و بازیکنان هیچ تغییری رخ نداده و مجبور هستیم این گونه صدای خود را به گوش طرفداران و سمع و نظر شما برسانیم و همچنین جهت نشان دادن اعتراض خود طور دیگری اقدام کنیم.

ما اعضای تیم استقلال این بار جناب عالی را به عنوان رئیس مجمع و متولی این باشگاه مورد خطاب قرار دادیم و معتقدیم مسئولیت اصلی این روزهای استقلال بر عهده شما است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اعتراض مشترک بازیکنان استقلال به مدیریت باشگاه با خطاب قراردادن وزیر ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض مشترک بازیکنان استقلال به مدیریت باشگاه با خطاب قراردادن وزیر ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید